Easter with Totoro

När jag kom hem från jobbet i söndags hade jag Electric Pineapple på naglarna, men kände att det inte var tillräckligt festligt och påskigt för att det skulle duga för mammas födelsedagskalas som började en halvtimme senare. Därför satte jag mig med mina dotting tools och skissade snabbt fram dessa, eh, kaniner (?!). I själva verket tycker jag inte de liknar kaniner för fem öre. Har ni sett anime-filmen "Min Granne Totoro" kanske ni liksom jag ser vissa likheter med dessa djur och Totoro? 
 
 
 
 
Som sagt, så värst lika kaniner är de inte, men de är kanske ändå ganska söta om man tänker dem som något random fantasidjur? Helhetsintrycket blev i slutändan ändå ganska tråkigt: det är något som saknas... Oh well, hade som sagt inte riktigt tid att sitta och göra något avancerat, så det fick duga. :) 
 
Färgerna jag använde var H&M City PinkOPI My Boyfriend Scales Walls, China Glaze Fancy Pants och Isadora 624 Baby Blue. Och så en svart från Kubiss tror jag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0