Visningsdesigner 112, 113, 114

Hej alla. Nu har jag legat magsjuk ett par dagar, så inget målande har det blivit. För att ni inte ska hinna bli alldeles uttråkade rotade jag fram en bild som ännu inte fått komma upp på bloggen. Tyvärr vet jag inte exakt vad det är för nagellack jag har använt här, eftersom boken där jag skrivit upp det ligger nerpackad i en kartong någonstans.
 
 
De är lite halvbra så där, är inte överförtjust i någon av dem.
 
Jag är inne i en rätt deppig period just nu. Det börjar kännas ganska jobbigt att vara arbetslös, bo hos mina föräldrar och inte få träffa min pojkvän mer än ett par dagar varannan eller var tredje vecka. Och det känns lite extra surt så där att allt det där mer eller mindre hänger på att jag ska lyckas få ett jobb, för som det är just nu har jag inte råd att flytta om jag inte får ett jobb. Ond spiral va? Idag fick jag också reda på att nagelkursen jag skulle hålla inte blir av eftersom det var för få anmälda. Det känns också tråkigt. Känns som att jag står och stampar på samma ställe liksom, inte kommer nånstans. Och jag har ändå bara varit arbetslös i drygt en månad... Är det konstigt att alla stackars arbetslösa ungdomar tappar sugen och blir deprimerade?
 
Jaja. Slutklagat. Jag kan nästan lova att jag kommer ha lackat om på söndag. Under tiden tycker jag ni ska kolla in den här sidan; där finns massvis med inspirerande nail art från alla möjliga duktiga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0