Nail Art Studiecirkel

Jag kom på en sak som jag helt har glömt att berätta för er. I våras när jag satt och letade jobb på platsbanken var det många studieförbund som sökte cirkelledare till allt möjligt. Av ren nyfikenhet klickade jag in på annonsen och en stund senare hade jag skrivit ihop en ansökan om att driva en studiecirkel i nagelkonst, och ett par veckor senare hade jag träffat en tjej på Medborgarskolan som var hur entusiastisk som helst och vi gjorde upp en plan för hur kursen skulle läggas upp. Om tillräckligt många anmälningar har kommit/kommer in så kommer jag alltså fr.o.m. den 4 oktober vara cirkelledare för en studiecirkel i Nail Art i Karlskrona! 
 
Som ni säkert förstår, eftersom jag inte direkt är proffs, så kommer det vara en nybörjarkurs, för dem som vill lära sig lite grundläggande tekniker och vill ha lite tips och idéer, eller kanske helt enkelt ett tillfälle att träffa andra som gillar samma sak. Jag hade tänkt att vi bland annat ska gå igenom lite marblings- och överföringstekniker, kanske one stroke-metoden om vi hinner med det, och lite annat som jag inte kommer ihåg just nu (men jag har en lista). 
 
Känner ni någon som bor i eller i närheten av Karlskrona och skulle kunna vara intresserad? Tipsa dem! 
 
Anmälning kan man göra på Medborgarskolans hemsida (jag sitter på pojkvännen mac just nu och fattar inte hur man copy pastear). 
 
 
 
De gula naglarna har förresten fortfarande inte fått någon design. Jag har struntat i det! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va kul för dig! Hoppas verkligen att det blir av. :)

Svar: Hoppas jag med, skulle verkligen vara riktigt kul! :D
Honmednaglarna

2012-09-09 @ 21:07:48
URL: http://drops-of-color.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0