China Glaze Sun-Kissed

Nu har jag äntligen kommit mig för med att byta nagellack! Fick en leverans med ett jävligt roligt (och svårt att få tag på) effektlack idag på posten, så det kommer ni få se i nästa inlägg. Nu får ni en swatch på neongula Sun-Kissed från China Glaze. Ursäkta kladdet, ville hinna måla och fota det andra lacket innan det blev alltför mörkt ute. :)
 
 
 
 
 
Det här kommer från China Glazes sommarkollektion Summer Neons, och det lyser verkligen helt fantastiskt! Ingenting för den som är feg om jag säger så, den kommer ge upphov till kommentarer! Vet inte om jag vill påstå att det är speciellt snyggt med sånna här skrikiga nyanser, men det är i alla fall jävligt roligt! I love it! ^^
 
Två lager har jag på dessa bilder, vilket täcker helt okej, men man kan fortfarande se lite VNL i verkligheten, så hade nog behövt ett tredje, minst. Men eftersom jag ändå skulle göra lite nail art nöjde jag mig med två. Sun-Kissed torkar till en matt finish och torkningstiden är helt okej. Något rinnig i formulan, men inte så att det ställer till några större problem om man är nogrann. Mycket nöjd med köpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0