China Glaze For Audrey

Nu har jag nästan swatchat mig igenom alla nagellacken jag beställde från Transdesign för några veckor sedan. Skönt eftersom jag snart lär få ett gäng till.. Senast körde jag på China Glaze vackra For Audrey, som jag tycker känns som en riktig måstefärg, trots att färgen i sig kanske inte är så fruktansvärd unik, egentligen.
 
 
 
 
 
När jag målade det här lacket var det för att ha som bakgrund åt en design jag gjorde inför min brorssons födelsedagskalas. Han är 6 år och älskar filmen Bilar och speciellt Blixten McQueen. Så några timmar innan kalaset bestämde jag mig för att måla Blixten på mina naglar, haha. En riktig utmaning kan jag säga. I alla fall så bestämde jag mig för en blå bakgrund, och det blev alltså For Audrey. Riktigt bra lack, täcker med två lager och är lätt att måla med. Inga som helst appliceringsproblem. :)

Kommentarer
Postat av: Emmah

Åh jag fullkomligt ÄLSKAR For Audrey! Jag har gått och dregglat över den i flera månader, får väl ta och beställa den snart tycker jag! ;)

Svar: Gör det, helt klart värt! :D
Honmednaglarna

2012-10-22 @ 11:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0