Lightning McQueen Tutorial

Hej allihop!
 
Ledsen att det har varit så tomt här på sistone, jag var supertrött när jag kom hem från Lissabon, och min dator och jag kommer fortfarande inte riktigt överens. Nu har jag dessutom åkt på en riktig dunderförkylning.
 
Goda nyheter har jag dock: i tisdags var jag på en arbetsintervju och ska nu börja jobba fr.o.m den 26:e november. Funderar ganska seriöst på att köpa en ny dator med första lönen.
 
I alla fall. Minns ni den fina Blixten McQueen-designen jag gjorde i början av oktober när min brorson fyllde år? Jag tror att jag lovade er en tutorial på den, så här kommer den äntligen.
 
 
 
Min pappa och storebror kom hem precis när jag satt och filmade i slutet, så det blev inte så mycket muntliga instruktioner efter det, känns ju lite pinsamt att sitta och prata för en kamera när folk sitter och lyssnar. Hoppas den hjälper er i alla fall, och skicka gärna bilder om ni prövar. :)
 
Jag har en del nya bilder och designer på datorn som ni ska få se snart också. Egentligen hänger det mest på att min dator vill samarbeta. Är inte inne så mycket på nätet över huvud taget längre eftersom jag inte orkar med att bråka med den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det lät lite kul när dom km n, ja! :D

Svar: Ja så är det, man drabbas av pinsamhet och "hjälp vad gör jag nu" när sånt händer ^^
Honmednaglarna

2012-11-08 @ 20:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0