KIKO i Lissabon

Minns ni att jag pratade om att gå till en butik som hette Kiko när vi skulle åka till Lissabon? Jag passade på att ta ett par bilder när jag var där, så jag tänkte visa er hur deras butiker ser ut.
 
 
Fantastiskt färgutbud (det gäller även smink, om man är intresserad av det också), och kostar inte mer än 3.90 euro/st, vilket är ungefär 35 kr. Jag har själv aldrig prövat deras övriga sortiment, men har hört att det är väldigt bra.
 
 
Den här butiken låg i köpcentret Armazéns do Chiado bara ett par kvarter från hotellet där vi bodde. Very handy, och jag tror jag var där typ tre gånger.
 
Har glömt att fota lacken jag köpte där, men ska försöka komma ihåg att göra det imorgon så kanske ni kan få se dem då. :)

Kommentarer
Postat av: Sleepy Elin

Hur underbart ser inte det där ut? *drömmer mig bort*

Svar: Hihi, det var underbart ;) Ett måste att besöka en sån butik om man råkar befinna sig i södra Europa!
Honmednaglarna

2012-11-19 @ 00:32:11
URL: http://sleepyelin.blogspot.se/
Postat av: Sara / Prettypolish

Oj hjälp så mycket nagellack! Rena rama paradiset! :D

Svar: Japp, den här butiken får gärna komma till Sverige! :D
Honmednaglarna

2012-11-19 @ 13:54:43
URL: http://prettypolish.blogg.se
Postat av: Challe

This....is....heaven.........

Svar: Det är väldigt svårt att hejda sig måste jag säga.. Jag bestämde innan jag gick dit att jag max fick köpa 10 stycken. Annars hade jag nog köpt allihop...
Honmednaglarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0