OPI Wocka Wocka

Jag har varit såååå trött de senaste veckorna. Fattar inte vad det är med mig. Det är ju vår nu, det är nu man ska bli pigg som en lärka! Det är därför det har varit så dålig uppdatering på sistone. Jag har inte orkat måla naglarna. :( Nu har jag kommit mig för med att byta färg i alla fall. Inte orkat måla någon design än dock. Får försöka orka göra det imorgon.







Det här nagellacket heter Wocka Wocka och kommer från OPI:s Muppets kollektion. Jag fyndade det hemma på Åhléns för någon månad sen för 75kr. Ingen aning varför det var nedsatt pris på det: funkar alldeles kanon! Formulan är en riktig dröm, det fick mig att vilja köpa fler OPI-lack! Jag är egentligen inte så mycket för OPI faktiskt. Jag vill gilla dem, men jag känner mig verkligen inte inspirerad av dem. Tycker China Glaze och Isadora har mycket roligare färger. Men det här gjorde mig sugen vill jag lova. :) Om jag ska hålla mig till min vårbudget får jag dock inte köpa något annat än mat just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0