Marry Me?

A-Englands Iseult kompletterades med en abstrakt design i svart, vitt och silver.





På bilderna ser det rosa lacket nästan blått ut tack vare det intensiva blå tyget, plus att jag kanske borde tagit bilden i något bättre ljus... Det trixiga med sånna här abstrakta designer är att ofta blir ett par naglar dösnygga medan ett par blir skitfula. Det är synd, önskar jag kunde bemästra dem lite bättre, för när det blir bra så blir det riktigt bra.

Jag har använt ett silvrigt holo-lack från Color Club, Worth the Risque, samt den nya svarta från A-England: Camelot. Och så mina vita och svarta two-way-pennor från Rio: som nu funkar mycket bättre efter att jag köpt en flaska Seche Restore. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0