Isadoras vår/sommarkollektion

Ni vet hur man alltid vid något tillfälle varje år upptäcker att man har jättedåligt med pengar och svär att man inte ska köpa något onödigt? När jag upptäcker att H&M har kampanjpris på de nya Isadora-lacken för säsongen har jag väldigt svårt att hålla sånna löften...



Alla de här lacken kommer alltså från Isadoras nya vår/sommarkollektion. Jag tycker faktiskt att Isadora är helt fenomenala på det här med färgnyanser. Jag var orolig att jag skulle ha någon av de här färgerna, men när jag kom hem med dem och jämförde med samlingen hittade jag inte en enda som var ens lite lik. Win!

Från vänster till höger:

738 Blue Lagoon
732 Papagayo Blue
713 South Beach
736 Bananas!
712 Ocean Drive


Jag måste faktiskt säga att jag skulle vilja pröva allihopa samtidigt! De är helt otroligt fina! De är finare i verkligheten än på bild också. ;) Papagayo Blue har ett vackert subtilt lila skimmer också, det är jag lite extra nyfiken på. Vi får se vilken som blir först ut. Tips i alla fall: dessa nagellack finns just nu att köpa på H&M för 39kr/st. Passa på!

Kommentarer
Postat av: Tilda N

Härliga färger!

2012-05-13 @ 22:04:01
URL: http://tilduur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0