Dreamzzzzie

Glöm förresten inte att kolla in mina Tradera-auktioner som slutar imorgon. Där kan ni bland annat fynda ett par OPI-lack, och lite andra. OBS! Inget fel på lacken, jag har bara tröttnat på dem.

Designen som jag bestämde mig för att måla på Nail Him från H&M var föga originell. Jag har faktiskt gjort en liknande innan, fast med leopardmönster och mörkare bakgrundsfärger. Den här blev snyggare dock. Fast som sagt. Föga originell. Känns som att alla har gjort den här designen minst en gång. Men i alla fall. Haha, jag blir alltid trött på snygga designer som är vanliga. Gillar inte att gå runt med samma saker på naglarna som alla andra. Jag är för vanlig för övrigt.







Förutom Nail Him har jag också använt Polo Princess från Orly (den rosa) och en av de nya Kleancolor jag fick förra veckan: Pastel Yellow. Innan jag la på svarta zebraränder med min two way-penna från Rio la jag också ett tunt lager med ett ljust, transparent glitterlack över (orkar inte resa mig och kolla vad det heter). Syns knappt på bilderna, men IRL var det fint. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0