Auktioner på Tradera

Hej mina vänner!

Nu har jag kommit till skott att lägga ut de där nagellacken jag pratade om på Tradera. Du hittar alla auktionerna här. Bland annat har jag två OPI-lack jag vill bli av med, ett par från Isadora, några från Viva la Diva, några från Nivea... Lacken är använda max en gång vardera. Tja, titta gärna så ser ni om det är något av intresse för er. Observera att det är mer än halva priset!

Det här är lack som jag antingen har dubletter av, eller helt enkelt inte gillar färgen på. Och så var det ju det där med att jag har snart 400 lack och helt klart behöver göra plats för nya på mina nagelhyllor...

Kommentarer
Postat av: Sara - lackat

sv: nej har ej utbildning, skall gå utbildning om ett par månader :)

2012-03-20 @ 20:33:43
URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: julia

sv: tack så mkt! :D jag använder väl bra grejer antar jag haha :)

2012-03-20 @ 20:33:49
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0