Antique Adornment

Till Pepe's Purple Passion från OPI hade jag svårt att komma på något passande att måla, så jag plockade fram mina nail foils från Rio. Som ni ser blev det dock inte så bra i den bemärkelsen att det var svårt att få folierna att fästa heltäckande. Men däremot tyckte jag att det inte gjorde så värst mycket för resultatet ändå. Det ser ut som sånna där grejer man ser på Antikrundan, på möbler och liknande. Guld som har spruckit och så. Effekten är faktiskt ganska häftig. :)




Kommentarer
Postat av: TN

Hur coolt som helst, önskar jag kunde måla så......

2012-03-31 @ 15:16:35
URL: http://tilduur.blogg.se/
Postat av: Challe

Tycker dom ser jätte bra ut. Dom ser ut som att dom ska vara "operfekta"

Svar: De flesta brukar kalla mig opretentiös, och jag antar att det kanske lyser igenom lite på mina nageldesigner :) Men du gör ju riktiga små konstverk på naglarna, det tycker jag är sjukt häftigt :)
Honmednaglarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0