Visningsdesigner 109, 110, 111

Jag har ju redan förvarnat om att det kommer att bli lite tomt på bloggen framöver. Under kommande vecka ska jag som sagt flytta, så det är lite knepigt att få ro till att måla naglar nu. För att det inte ska bli alltför tomt tänkte jag därför ladda upp ett par gamla visningsdesigner jag har liggandes på datorn.



Nr 109 och 110 har ni sett här och här.

Nr 111 är superenkel att göra: valfritt glitterlack och sen ett mönster i en ljusare färg. Jag har själv använt grönglittriga Mistletoe Kisses från China Glaze och ljusgröna Soft Green från Kiss.

Hoppas ni inte hinner bli uttråkade nu. Jag lovar att komma tillbaka med nya inspirerande designer snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0