Sommar-rea på Kicks

Trots besvikelsen över Depends holo-lack känner jag mig ganska nöjd just nu. Igår och idag har jag shoppat loss på Kicks sommarrea i Lund, och hittat inte mindre än 7 nya lack från China Glaze, till halva priset. *Lycklig Frida*



Life Preserver
Exceptionally Gifted
Below Deck
Sunset Sail

På Nova Lund hade de nästan alla lack från Metro-kollektionen och Anchors Away. De hade också OPI:s Holland-kollektion, och jag stod först med två OPI-lack i handen, sen kom jag fram till att OPI är överskattade och att jag faktiskt inte behövde de två, även om de "bara" kostade 75kr/st.

Efter mycket övervägande köpte jag till slut dessa fyra. Nu funderar jag starkt på att åka och köpa Hey Sailor, Westside Warrior och Starboard också om de finns kvar...



Papaya Punch
Electric Pineapple
Grape Pop

Idag var jag också inne i stan, egentligen för att checka in Lunds second hand-butiker, men de flesta var stängda, så jag gick till Kicks istället. Där hade de ett par lack från Island Escape-kollektionen, och lila Grape Pop som jag har velat ha ett bra tag.

Nu är det största problemet bara att jag har fler nagellack än jag har händer och tid att hinna testa alla. Jag hade behövt ha ett par nagelgalna kompisar som jag kunde experimentera på.

I dagarna kommer det för övrigt vara en del flyttkaos och antagligen lite tomt på bloggen, då jag ska flytta hem till mina föräldrar i Karlskrona igen nästa vecka. Ska försöka måla naglarna och blogga i alla fall, men nu är ni i alla fall förvarnade. :)

Kommentarer
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

Härliga kap du gjort ^^,



sv: Nej men precis jag har också varit inne och frågat flera gånger på olika butiker men dom vet inte heller vad jag menar .. suck XD Men man ser ju inte så mycket bra med dessa lack så man köper nog bara ett bara för att prova själv :D HAr du några fina tips på fina holo lack från OPI och china glaze? :D

2012-06-15 @ 20:39:20
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0