Flyttat

Nu hörni. Nu är flytten från Lund avklarad. Jag sitter just nu i mitt rum hemma hos föräldrarna, omgiven av prylar. Jag har helt sjukt mycket prylar! Småprylar, sladdar, prydnadssaker, askar, böcker... Jag vet inte vart jag ska göra av allt. Jag önskar verkligen att man kunde få något för sånna här grejer på loppisar, men jag misstänker att ingen vill ha sånt. Det enda jag inte förstår att folk inte köper på loppisar är böcker. Jag har sjukt mycket böcker i perfekt skick eftersom jag är så petig med dem, men jag skulle aldrig få något för dem eftersom folk inte köper sånt begagnat. Vilket är ganska konstigt eftersom böcker är ganska dyra. Och jag tycker det är sjukt synd att slänga dem, men är lite för snål för att bara GE bort dem.. xD
 
Anyway, egentligen skulle jag vilja göra ett par ordentliga inlägg här nu, eftersom det inte har blivit några på ett tag. Men sanningen är den att jag är alldeles för trött. Ont i ryggen har jag, näsan kliar efter allt damm, sömnigt och faktiskt ganska deppigt eftersom min fina pojkvän sitter kvar själv hemma i Lund utan varken TV eller en säng att sova i, och för att jag kommer sakna honom så sjukt mycket och det numera kommer krävas 5 timmars tågresa eller 3 timmars bilresa för att få träffa honom. Det är inte okej. Inte alls. :(
 
I nuläget ligger alla mina nagelprylar faktiskt nerpackade. 1,25 banankartonger fick jag ha för att allt skulle få plats. Jag har ingen aning om hur lång tid det kommer ta innan jag lyckas få upp de där nagelhyllorna på väggarna här så att jag kan börja måla ordentligt igen. Hoppas ha dem uppe till helgen i alla fall, annars blir det faktiskt himla jobbigt att leva. Utan både pojkvän och nagellack fungerar jag faktiskt inte...
 
 

Kommentarer
Postat av: Jelena

Ge tradera ett försök med böckerna? Frakten brukar ju va problemet, men kolla upp alternativen och släng ihop ett 'bokpaket' =) Finns säkert någon bokmal som skulle nappa ^^,

Svar: Ja, jag tror faktiskt jag ska försöka med det. Har en hel del böcker på engelska och en massa gamla ungdomsböcker. Nu är väl bästa tiden för det, när folk börjar gå på semester ^^
Honmednaglarna

2012-06-25 @ 14:49:45
URL: http://felstavad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0