Digging the Weeds

Soliga, somriga Saint George från A-England dekorerades med lite streck, prickar och blommor. Ingenting spektakulärt alltså. Hade som vanligt svårt att komma på någonting som skulle kunna göra detta vackra nagellack ännu vackrare. Totalt omöjligt, så det fick bli en design jag gjort tidigare i olika varianter.







Rosa Soft Pink från Kiss och vitt från Rio.

Idag har jag haft lite framtidsångest. Det är ju onödigt av mig egentligen. Jag är bara 22, jag har ju all världens möjligheter. Ångestframkallande bara när man inte riktigt vet vilken av möjligheterna man ska satsa på. Men hey. Nagelmåleri får mig att må bra. Och att läsa. Älskar att återupptäcka alla fina tonårsromaner á la Katarina von Bredow, Johanna Lindbäck och Lisa Bjärbo. Dem borde ni alla läsa. Även ni som är över 22. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0