There Goes the Sun

Idag har jag som utlovat lyckats åstadkomma ett motiv på naglarna. Det var pojkvännen min som gav mig detta förslaget, så all cred till honom!
 
 
 
 
Jag tycker att hela idén med den här designen är jäkligt nice, men utförandet blev lite för kladdigt och halloweenigt för att jag verkligen ska gilla det. Tror t.ex. att det hade kunnat bli bättre om jag använt gult och svart, eller typ orange och någon annan färg. Men just orange och svart känns bara halloween, och ingenting annat, tyvärr. Den orangea är förstås Papaya Punch från China Glaze och den svarta är Camelot från A-England (ett helt grymt bra lack för övrigt, är ni på jakt efter en svart tycker jag ni ska köpa den!).
 
Solen har jag först målat med vit akrylfärg, och sen fyllt i med färg för att det orange skulle riktigt lysa på det svarta.
 
Eftersom jag inte direkt älskar denna kombination hoppas jag att jag kan få tummarna ur att måla nytt inom ett par dagar. :)

Kommentarer
Postat av: kalle

dom här står verkligen ut. kan ju utveckla designen lite? :)

Svar: Ah, kanske.. Fast jag har så många idéer så det är sällan jag återanvänder en design i modererad form. :)
Honmednaglarna

2013-02-19 @ 00:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0