Life

Igår målade jag nytt på naglarna, men blev inte nöjd med bilderna, så fick vänta med att ladda upp till idag och ta nya bilder :) Sen tog jag så många så jag inte kunde bestämma mig för vilka jag skulle ladda upp, så här kommer en liten bildbomb.
 
 
 
 
 
 
 
Denna design är gjord med Life Preserver från China Glaze som bakgrund, och sen akrylfärger uppe på det. Jag tycker den är skitsnygg så här på nära håll, men inte riktigt lika vacker på avstånd. 
 
Jag funderar lite på att göra en tutorial till denna, eftersom sånna här designer ser mycket mer avancerade ut än vad de faktiskt är. Fast då måste jag leta reda på mitt kamerastativ...

Kommentarer
Postat av: Michaela

Så sjuukt snyggt!

Svar: Tack! :)
Honmednaglarna

2012-07-14 @ 18:53:09
Postat av: Sofie

Tutorial, ja tack! :)

Svar: Jag ska se om jag lyckas rota fram stativet under dagen, men lovar ingenting :)
Honmednaglarna

2012-07-14 @ 21:06:16
URL: http://drops-of-color.blogspot.com
Postat av: Malin

Guud så snygga!

Svar: Tack, alltid lika kul när någon gillar det jag gör :D
Honmednaglarna

2012-07-28 @ 12:06:39
URL: http://malinpunsar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0