BeYu nr 334

 
 
 
 
Här är ett lack jag köpte på Kicks i Lund för längesen. Jag har faktiskt inte sett det här märket, BeYu, någon annanstans sen dess, så jag vet inte så mycket om det. Har 5 lack från dem, och jag är nöjd med dem. Den här nyansen är nr 334, och är en hallonröd bas med skimmer och små glitterpartiklar i guldorange och rött. Det är faktiskt riktigt fint för sig självt, bilderna gör det inte riktigt rättvisa. Det känns dock lite för juligt för att passa så här på sommaren.
 
Det är tyvärr också ganska skirt, tre lager har jag, och det torkar inte speciellt snabbt. Lätt att måla med dock, så pluspoäng för det.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nej, de verkar ha försvunnit från Kicks, tyvärr. Jag gillar dem också. Har 4 lack, bl.a. det här.

Svar: Ja, det känns så tråkigt när märken försvinner så där.. Googlade nu, verkar vara ett tyskt märke. De hade en massa fina färger minns jag i alla fall. :)
Honmednaglarna

2012-07-31 @ 03:46:10
URL: http://www.owlsandpolish.blogspot.com
Postat av: Karin (från nagelbilder.se)

Hej!
Undrar om jag kan skriva här utan att ha en blogg.. hur som helst var det en jätte snyggt nagellack! Sen kan jag tipsa om något som heter waterslide decals, det blir jätte snyggt på naglarna! Har inte hunnit testa själv, men har beställt lite. Och man kan ha jätte fina blommor och alla möjliga mönster.
Du får gärna skriva till min mail nångång om du inte går in på nagelbilder-hemsidan så ofta.

Svar: Du kan skriva här utan att ha en blogg! :) tror t.o.m att du kommer få ett mejl att jag har svarat nu ^^ Hm, waterslide decals, det låter som om det är typ tatueringar för naglarna (sånna där tatueringar man hade när man var liten: jag hittade ett gäng sånna när jag städade för ett tag sen, de är jättefina, jag ville aldrig använda dem när jag var liten för jag tyckte de var för fina, och nu kan man ju bara ha dem typ på maskerad xD). Låter som en fiffig grej, fast troligtvis tycker jag att det är lika mycket fusk som det är med klistermärken och stamping, känner mig helt oduglig när jag använder sånt, fast det blir fint ;) Jag är inne på nagelbilder ganska sällan, men såg att du hade svarat där nu, jag kan svara till din mejl sen, lite senare eller imorgon eller något, är lite slutkörd nu :)
Honmednaglarna

2012-07-31 @ 13:54:03
Postat av: Mathilda

Hej! Känns självfallet att ställa denna fråga till dig:
Villket lack rekommenderar du om jag är ute efter en rosa nyans som inte är för ljus men heller inte chockrosa och garanterat fri från skimmer? Lite sådär härligt hubbabubba rosa.
Tack på förhand!

Svar: Hej! Ledsen för sent svar, har varit bortrest ett par dagar, men nu är jag hemma vid min nagellackssamling igen! Jag skulle nog rekommendera dig att kika på Isadoras Dolce Vita http://honmednaglarna.blogg.se/2012/february/isadora-617-dolce-vita.html och även H&Ms Check Me Out. Ren creme-formula på båda, humana mot plånboken och ett bra mellanting på rosa nyans! :)
Honmednaglarna

2012-08-03 @ 22:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0