Where Did My Castle Go?

Jag har upptäckt en dålig sak med vackra, spektakulära, unika lack som Evening at Chateau Marmont från Kicks. Det är sjukt svårt att göra snygga nageldesigner på dem. Det känns som att vad jag än gör kommer jag bara att förstöra dem. Jag får nog helt enkelt erkänna mig besegrad och slå fast att fantastiska lack bör bäras för sig själva.

Detta är vad jag lyckades åstadkomma, och jag gillar det inte alls:





Som sagt, vart tog mitt slott vägen?

Ett annat spektakulärt lack där jag inte heller blev nöjd med designen är Not Like the Movies från OPI, där det bara inte såg snyggt ut med andra färger ovanpå.

Kommentarer
Postat av: ....

fina naglar ! :D

kolla in min blogg och ge gärna lite tips om du vill :D

2012-01-21 @ 15:44:49
URL: http://scrapbookingonaglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0