Visningsdesigner 94, 95, 96

Försöker fylla i tomrummen med visningsdesigner nu. Började min praktik i fredags, så nu är det heltidsjobb som gäller igen. Ska försöka se till så att naglarna inte blir alltför lidande av det.



Nr 94 har ni sett tidigare på naglarna, så den kör vi ingen genomgång på. Däremot är nr 95 och 96 nya för er. Enkla visserligen, men ni kan åtminstone få veta färgerna :)

Nr 95: Den gröna basfärgen är nr 56 från Viva la Diva. Sedan har jag använt min svarta nail art penna från Rio för att måla blommor, och satt en silvrig rhinestone i mitten på varje. :)

Nr 96: är inspirerad av hängslebyxor. Den mörkröda basfärgen är från Isadora och heter 175 Burgundy Rose. Sedan är det förstås återigen mina two way från Rio som har använts för vitt och svart.

Kommentarer
Postat av: Lovisa:)

Snygga! :)

2012-01-19 @ 18:59:41
URL: http://lollipopsnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0