Visningsdesigner 100, 101, 102

Nu måste jag snart lägga på ett kol med att börja måla nya visningsdesigner. Har inte så många till övers att visa nu är jag rädd.

Har upptäckt ett problem med att stiga upp kl 7, ge sig iväg till jobbet (praktiken) kvart över 8 och vara hemma strax efter 16. Det är aldrig så pass ljust att jag kan ta bra bilder. Målade faktiskt om mina egna naglar igår, fick ta swatchbilderna under en lampa och med blixt, så misstänker att de inte alls blev bra. Väntade tills idag med att ta bild på designen, tänkte att det borde hinna bli ljust innan jag sticker, men just nu ser det väldigt mörkt ut ute. I värsta fall får jag ta med mig kameran till praktiken. Eller vänta till imorgon då jag inte börjar förrän framåt lunch. Tills dess får ni nöja er med det här:



Hm, siffrorna var det ja... 100, 101, 102.

Nr 100: Basfärgen är en häftig skimrande mörkblå från Nyx Girl och heter Wild. Gulmönstret är målat med Depends nail art liner, nr 1061.

Nr 101: #112 från Kiko har fått agera orange här, och sedan fått sällskap av den fina silvriga 850 Worth the Risque från Color Club. Svartkantat med two way-penna från Rio, var tänkt att strecken skulle vara mycket smalare, men bättre lycka nästa gång.

Nr 102: H&M:s Miss Stone Heart användes som basfärg, sedan la jag random fläckar med Color Clubs 850 Worth the Risque, Isadoras 103 Magic Frost och svart från Rio på tippen. Innan det hade torkat tog jag en tandpetare och körde runt lite så att mönstret blev marmorerat. La till ett par svarta prickar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0