Orly Spark









Det här är Spark från Orly. Har varit sugen på att testa det ganska länge. Det ser så gult ut. Blev något besviken dock. Inte på färgen, men på formulan. Kändes som att det hela tiden blev strimmor efter penseldragen. Jag har tre lager här, men hade egentligen velat ha ett fjärde för att jämna ut strimmorna. Av ren envishet lät jag bli. Orly är ju ett bra märke, jag väntar mig mer av dem. Får dock erkänna att det blev bättre efter ett lager Seche Vite, så kanske inte ska gnälla så mycket.. Nu är jag för övrigt i Växjö och hälsar på lite gamla kompisar. En vän som har varit i Japan hela hösten är hemma nu. Gäller att passa på innan hon drar igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0