Mer shopping

Idag var jag återigen på stan. Eller, egentligen första gången på stan sen jag kom tillbaka efter jullovet. Tänkte att jag skulle se om det fanns några fler nagellack kvar efter mellandagsrean. Men shit vad besviken jag blev. Hittade inte ett endaste litet rea-lack. Däremot hittade jag ett annat lack jag var övertygad om var slutsålt, eftersom jag inte sett det i affärerna sen innan jul.



Det är inte H&M-lacket jag pratar om utan förstås det svarta Isadora. Black Galaxy heter det, och när jag såg det första gången trodde jag inte att jag behövde det eftersom jag redan hade ett svart glitter-lack. Sen såg jag swatch-bilder, och ångrade mig. Då var det dock så nära jul att jag tänkte jag kunde önska mig det i julklapp istället. Och så fick jag det inte! Och sen har jag inte sett det och trodde jag aldrig skulle få det. Men i en liten H&M-butik i centrala Lund hittade jag det alltså. :D

Det andra är en snygg lila, den kommer det snart swatch-bilder på. Beauty Bandit heter det, och jag har faktiskt inte ett enda lack i den nyansen. Inte ens i närheten faktiskt. Ibland blir man förvånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0