Kicks Evening at Chateau Marmont

Det här får jag utan tvekan medge är ett av de mer unika lacken i min samling. Väldigt hypat och slutsålt på många ställen som jag förstår det, finns på Kicks Nova Lund om någon letar efter det. Men jag förstår uppståndelsen. Det är sjukt vackert. Guld, grönt, blått. Skiftar i flera olika färger och är SÅ snyggt. Evening at Chateau Marmont förtjänar sitt namn, det vill jag säga.









Tre lager krävs om man vill ha ordentlig täckning, då får man fram allt det där vackra skimret. Ska ha ännu mer plus för att det var lättkontrollerat.

Sägs vara väldigt likt Chanels Peridot, och ser ut att vara det på swatch-bilder också. Är rätt säker på att Evening at Chateau Marmont är mer prisvärt i alla fall, eftersom Chanel-lacken kostar sisådär 240kr/st.

Kommentarer
Postat av: Emma P

De är knappast dupes med definitivt lika. Jag gillar båda, svårt att välja en favorit.

2012-01-16 @ 21:13:14
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0