Kaleidoscope

Perceval från A-England har jag använt en gång tidigare på en visningsdesign jag gjorde för några månader sen. Så jag bestämde mig för att försöka återskapa den på naglarna.










När jag gjorde den på nagelhjulen hade jag dock inte Perceval som bas, utan nr 5 från Viva la Diva. Den här med här också, men får inte agera basfärg. Det är den mörka dammiga lila förresten. Den rosa som skimrar så fint är nr 216 från BeYu. Och så svart och vitt från Rio, så klart.

Den här designen är också mycket lättare att göra än vad den ser ut. Den är faktiskt väldigt random. Bara lite streck i stort sett.

Om den ser kladdig ut så är det för at mitt Seche Vite spelar på sista versen. Väldigt lite kvar i flaskan nu. Väntar som sagt på nya från USA. Hoppas på att de kommer nästa vecka.

Jag har förresten börjat fundera på att skriva bloggen på engelska i stället för svenska. Vad tycker ni om det?

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker du ska skriva bloggen på svenska, men också på engelska under den svenska texten. Har sett många som har gjort så och tycker det är bra. ;)

2012-01-29 @ 15:39:46
Postat av: honmednaglarna

Det har jag också funderat på, men är så lat :) Får se om jag orkar med det. Kanske bara håller mig till svenska istället :)

2012-01-31 @ 20:11:25
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0