H&M Beauty Bandit

Här kommer utlovad swatch på Beauty Bandit från H&M som jag köpte igår. Jag blir alltid lika förvånad varje gång jag prövar ett H&M-lack, eller något annat sånt budget-lack som man inte förväntar sig ska vara bra. H&M-lacken är något i särklass. Formulan brukar vara så sjukt bra, och färgen så intensiv. Jag äger egentligen bara 4 H&M-lack (Aquatini, Blue My Mind, Miss Stone Heart och så nu Beauty Bandit), men jag ska jävlar anamma köpa fler för de är riktigt bra.





Två lager täcker riktigt bra. Det man kladdar utanför är löjligt lätt att ta bort med lite aceton och lacket torkar snabbt och blir jämnt och glansigt. Den här färgen är egentligen inget speciellt, bara en helt vanlig lila (hade dock ingen liknande sedan tidigare) men finishen blir så snygg att jag nästan inte ville måla över det med något mönster. Fast jag skulle känna mig väldigt naken om jag började gå omkring med enfärgade naglar, så har någon sorts tvångstankar att jag måste måla mönster på...

Men alltså. Det här lacket får mig att vilja köpa på mig hela H&M-kollektionen. Kunde jag i teorin göra också, just nu i alla fall, men försöker komma ihåg att jag har en hel termin kvar att försöka överleva på studiebidrag, så får hejda mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0