Galaxy

Lätt grönskimrande 185 Spellbound Black från Isadora blev en galaxliknande blandning. Jag svampade på flera olika lack och använde tandpetare för att åstadkomma de mörka strecken. Det första jag svampade på var skimrande mossgröna 719 Forest från Isadora. Sedan silvriga 850 Worth the Risque från Color Club. Direkt när jag hade svampat på det silvriga tog jag en tandpetare och liksom rispade fram mönstret i lacket. Man får torka av tandpetaren emellanåt eftersom det blir torkade klumpar på den annars. Slutligen la jag på lite grönglittrigt Mistletoe Kisses från China Glaze.









Inspirationen till denna designen kom från ett vackert fat vi har hemma och använder som fruktfat. Det glittrar förstås bra mycket mer än vad det gör på bilden. Har inte bestämt mig för om naglarna blev snygga än, eller om de mest bara ser kladdiga ut.


Kommentarer
Postat av: Helen

Snygga. kan du lägga upp en video där du gör någon nagel.är inte bäst på att förklara men hoppas du fattar.

2012-01-11 @ 10:30:31
Postat av: honmednaglarna

Jag funderade faktiskt på det, ska se om jag kan ordna det idag eller imorgon kanske :)

2012-01-11 @ 11:23:33
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/
Postat av: Emma P

Wow, verkligen superläckert!

2012-01-15 @ 12:44:39
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0