Isadora 49 Deep Red

God kväll mina vänner. Idag har jag varit ledig från praktiken. Nästan inte gjort nånting. Varit så himla trött, så mest bara slappat hela dagen. Var med min pojkvän på MediaMarkt dock, han skulle köpa sig en ny dator, eftersom hans pajade för ett par månader sen. Blev ingen dator dock, kom fram till att det var billigare att köpa den direkt från Apple med vår studentrabatt, så kommer förhoppningsvis nästa vecka. Jag bestämde mig dock för att köpa ett litet bordsstativ till kameran, så att jag ska kunna göra tutorials lite lättare. Så förhoppningsvis dyker det upp en sådan här i helgen...

Men först en swatch på Isadoras 49 Deep Red. Den är ingenting speciellt, en bra basröd bara helt enkelt. Ganska bra djup i den. :) Två lager räcker bra, lätt att kontrollera på nageln. Torktiden är lite för lång dock. Upplever att väldigt många av Isadoras lack tar lång tid på sig att härda helt. Kräver ett lager Seche Vite för att bli ordentligt hårt. Men som sagt, den duger som sån där standardröd. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0