Macbook Pro!

Ni vet hur jag har suttit och klagat över min kassa dator i flera månader? På mellandagsrean gick jag och köpte mig en ny macbook pro. Köade i 45 minuter utomhus i blåst och kyla, men nu har jag den till slut. Jag har ett par manikyrer jag velat visa er över jul, men orkade inte bråka med min gamla dator. Nu håller jag på att föra över bilder och övriga filer till den nya, sen ska jag bara skaffa mig ett bildredigeringsprogram så är jag fit for fight! Ingen som har några tips på bra bildredigeringsprogram där man kan göra lite basic grejer som att lägga till text och justera mättnad och liknande? Det får gärna vara gratis. :) 

Kommentarer
Postat av: Sara

iPhoto som man får till Mac är bra :)

Svar: Okej, det har jag ju faktiskt redan på datorn, så skulle ju vara smidigt om man slipper ladda ner något separat, ska kolla lite hur det fungerar. :) Jag som trodde att det bara var ett program för att visa bilder.. :P
Honmednaglarna

2012-12-30 @ 17:07:35
Postat av: Sara / Prettypolish

Så kul! Jag använder mig alltid av Picasa, bra och enkelt! :)

Svar: Okej, tack för tipset! Har fått ett antal olika tips från folk nu, så har ett par att kolla upp ^^
Honmednaglarna

2012-12-30 @ 17:47:15
URL: http://prettypolish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0