Nagellacksshopping

Förra veckan fick jag hem hela 5 nya nagellack, plus snabbtorkande överlacket Good to Go från Essie, som jag tänkte recensera så fort jag har prövat det ett par gånger. Jag har hört att det ska vara likvärdigt med Seche Vite, men inte lika tjockt.
 
 
Zoya-lacken (Kelly, Charla och Kimmy) kommer från månadens Nailmail-leverans. Det ljusblåa lacket från Essie heter Bikini So Teeny och kommer från årets sommarkollektion. Eftersom jag fick en 20%-sms-rabattkupong från Åhléns passade jag också på att köpa vita OPI My Boyfriend Scales Walls från Amazing Spiderman-kollektionen, och ytterligare en rabattkupong på nelly.com gjorde att jag köpte China Glaze Riveting från Hunger Games-kollektionen. Jag verkar ha fått ett sug efter blått på sistone... Charla kommer som en swatch alldeles strax, frågan är vilken ni helst vill se efter det?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0