Isadora-rea

Om ni någon gång har flyttat till en annan kommun så vet ni att man brukar få en massa erbjudanden från olika företag hem i brevlådan. Jag har fått en hög med sådana nu när jag flyttat hem till mina föräldrar igen, så häromdan åkte jag och mamma runt och utnyttjade ett par av dem. Kom bland annat hem med en gratis orkidé och prinsesstårta!
 
När vi var på Maxi för att handla lite och hämta den där prinsesstårtan gick vi förbi deras sminkavdelning, och jag ser en låda med Isadora-lack, och en skylt: 19,50kr. Slutade med att jag plockade på mig 6 vackra nagellack.
 
 
636 Latina Red
608 Taffeta Creamy Pink
624 Baby Blue
739 Surfers Paradise
735 Hot Hibiscus
737 Aloha

Merparten av lacken var inte ens speciellt gamla, de var från vår- och sommarkollektionen tror jag, så jag förstår inte alls varför de sålde ut dem. Men har ni vägarna förbi Maxi i Karlskrona kan ni ju hålla utkik. ;) Något ni är extra sugna på att se en swatch på? (Det har visst blivit mycket rött och blått på sistone.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0