China Glaze Midnight Kiss

Tja, det är nog bara till att acceptera: jag kommer aldrig bli en sån där superbloggerska som uppdaterar sin blogg minst fyra gånger om dagen. Det vill jag nog inte bli heller. Ett par gånger i veckan räcker för min del. Fast på sistone har jag ju inte ens lyckats med det. Det är intressant hur jag blir allra sämst på att blogga när jag faktiskt är ledig...

Nu ska vi dock uppdatera!

Detta vackra guldiga lack från China Glaze hade jag förra helgen, när jag var på projektledarutbildning i Alvesta. Det heter Midnight Kiss och kommer från en julkollektion (2009?) där det matchades tillsammans med två vackra gröna lack: Mistletoe Kisses och Jolly Holly.







Jag brukar nästan aldrig ha använda guldiga nagellack som bas så här. Jag tycker det är svårt att komma på snygga designer till sånna här skimrande fina lack. Jag tycker att creme-lack är det allra bästa när man ska göra nail art. Det blir så bra kontrast. Jag blev faktiskt tvungen att googla när jag skulle försöka komma på en design. Inte ofta det händer.

I alla fall så vill jag minnas att jag hade två lager på här. Tror att formulan var bra och allt kanon. :) Minns ingenting annat i alla fall. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0