Spinal

Den här designen gjorde jag i fredags, men hann inte fota och så då, och sen följde jag med sambon norrut till hans familj igår, så då blev det inte mycket fotat heller är jag rädd. Nu är jag i alla fall hemma igen, så ser till att få upp det med en gång. Basfärgen heter Espresso och är från Isadora, underbar brun färg som verkligen får mig att tänka på choklad. Mönstret har jag målat med vit färg från So Easy Stripe. Minns inte riktigt varifrån jag fick idéen till det där mönstret, bara kom hem i torsdags och visste att jag skulle måla ngt sånt.



Jag tycker det blev rätt snyggt faktiskt, enkelt men ändå med lite fräsigt så där. Sambon tyckte det ser ut som en ryggrad, det var därför den fick heta "spinal". Något att ha i åtanke till halloween förresten :P



Denna bilden får ni bara för att den blev lite häftig, fastän den blev misslyckad. Känns lite läskig så där:



På tal om läskig så är jag tvungen att spendera min allra första natt ensam i den här, för mig, nya lägenheten, eftersom sambon är kvar hos sina föräldrar på annan ort. Ska bli intressant att se hur jag klarar det. I allra värsta fall får jag sitta uppe hela natten och måla och nagelsurfa ;)

Fast seriöst, jag är fruktansvärt mörkrädd och gillar inte att sova ensam, speciellt inte nu när jag har vant mig vid att alltid ha en stor, stark karl bredvid mig i sängen. Önska mig lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0