Pink Teddybears

Idag döptes min söta lilla brorsdotter Nora, så dagen till ära blev det små rosa nallar och ballonger på naglarna. :)

Till denna designen får ni ingen swatch på den vita, för det har jag redan visat en, Depends nr 031. :)



Nalle med ballong



Båda händerna



Vänster hand, något kladdigare.



Det var ganska knivigt att måla denna, eftersom jag hade lite begränsat med material, då jag är hos mina föräldrar igen. Men ett rosa dekorationslack (Kiss Brush-On Nail Art Soft Pink), och så svart och vit nail art pen från Rio fick duga bra, och helt tokigt blev det ju inte heller. Målade hela nallen i rosa först, sen på med de vita detaljerna, och till sist de svarta. Kanske borde ha kantat hela nallen med svart, men var lite svårt att få ut lacket i jämna linjer, hade behövt ha ett par av mina smala penslar, men de är kvar hemma i nya lägenheten, så fick hålla till godo med detta :)


Edit kl 12 på natten: Senare samma kväll som detta inlägg publicerades första omgången föddes det en till liten brorsdotter, så det här med rosa nallar passar ju bara helt sanslöst bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0