Helgshopping

I helgen tog jag storledigt och bara njöt hela lördagen. Jag åt en massa onyttigheter (vilket jag bara gör på helger) i form av pekannötspaj och kladdkaka som min kära vän och granne hade bakat. Vi gick och shoppade och jag handlade både en snygg top på rea, nagellack och en jättesöt romantisk kakburk (jag har fått dille på burkar). Sen drog tentaplugget igång, vilket jag just nu pausar från (tentan är imorgon). Så hoppas ni ursäktar mig att det inte har kommit upp några nya designer på ett par dagar.

Tänkte i alla fall att jag skulle visa vilka nagellack jag köpte :)



Det blåa längst till vänster är Isadora 711 Miami Blue, som jag har gått och suktat efter hur länge som helst. Färgen är inte riktigt så blekt babyblå som på bilden, utan mycket intensivare, jag har aldrig sett en så speciell blå färg, vill verkligen pröva den. Vet inte riktigt varför jag inte har kommit mig för med att köpa den tidigare...

De två mittenfärgerna är ur Kicks kollektion, den rosa är Fuschia Chiffon nr 010, och den gröna Oxygen Forest nr 034. Den gröna gillade jag för den var unik och den rosa köpte jag för att jag kom på att jag har alldeles för få rosa lack - jag har alltid föredragit lite skrikiga och annorlunda färger á la neongrönt, så har visst tjejfärgsbrist nu.

Den längst till vänster är Miss Stone Heart från H&M, och är som man kan gissa en grå ton, som jag också har funderat väldigt länge på att köpa. Frågan är nu hur jag ska hinna pröva alla dessa så snart som jag vill.. Jag misstänker att de här fyra inte är de enda oprövade i min samling på numera 341 nagellack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0