Visningsdesigner 31, 32, 33

Ännu fler, som sagt. Håller på att måla om naglarna nu med, så förhoppningsvis kommer det upp ett par nya inlägg till senare idag eller imorgon :)



Här är det väl egentligen bara två designer som är nya, för 33 och 34 har ni ju redan sett, på de riktiga naglarna. Men har kommit fram till att jag ska måla även de designer jag gör på naglarna på nagelhjulen, så att jag har dem också som visningsexempel.

I alla fall, 31 och 32. Ingenting avancerat.

31: Smaragdgrön bas, nr 440 Emerald Green från Gallery Colours. Guldiga streck och prickar med nail art lack från Depend; nr 1061. Och så vita prickar med Rio two way.

32: Här är basfärgen från Mavala, nr 126 Electric Green. Sedan har jag använd ett svart grafitti-lack från Isadora, nr 801 Black Tag, på övre tippen av nageln. Sedan målat prickar och ett zebramönster med svart two way-penna från Rio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0