Visningsdesigner 25, 26, 27

Ytterligare ett par gamla visningsdesigner. :)



Nr 25: Gjort liknande förut, men jag gillade den så mycket så gjorde en ny variant. Första var snyggare dock. :)


Färgerna är Isadoras Nr 616 Pink Cadillac som bas. Sedan Red Wine från Kiss; använder den mycket, som ni nog märkt, och slutligen silverglitter från Sure Promise.

Nr 26: Den här gillar jag verkligen. Mycket nöjd med mig själv. :) Den ljuslila basfärgen är från Claire's, men jag hittar inget namn på den. Sedan är det lila streck med two way-penna från Rio, och svarta prickar också från Rio. Ljuslila/rosa glitter emellan från Nail Star.

Nr 27: Den här gillar jag idén på, men mitt silvriga lack från Viva la Diva, two way för övrigt, var alldeles för segt och kladdigt, så utförandet blev inte helt kanon. Ska pröva med andra lack någon gång. Basfärgen är i alla fall Secret Peri-Wink-Le från China Glaze.

Nr 28 får ni se i nästa inlägg, får räcka med tre designer i taget. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: har ingen aning faktiskt.. tog bara nåt från audioswap ;)

2011-11-08 @ 11:37:32
URL: http://lackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0