China Glaze Trendsetter

Om det är någon som har missat det så har Kicks 20% rabatt på alla nagellack just nu, eftersom de tydligen fyller 20 år. När jag var hemma hos mina föräldrar i helgen passade jag på att ta en runda på stan med ett par av mina gamla högstadiekompisar, och var förstås tvungen att gå in på Kicks och köpa på mig ett par nagellack. Jag lyckades dock dra gränsen vid 4 stycken. Ett av dem jag köpte var i alla fall detta häftiga olivgröna: Trendsetter från China Glaze. Och vilket lack då! Ett lager och det gav den här täckningen!





Ursäkta kladdet utanför. Men jag har faktiskt blivit så mycket bättre på att hålla mig innanför naglarna när jag målar nu... I alla fall. Kan definitivt säga att jag inte har något liknande lack i samlingen. Så här när man ser färgen på naglarna på bild tycker jag att det är en ganska ful färg. Men den är så unik, och fulsnygg på något vis! Jag bara älskar den! :D Stort plus för att den är lätthanterlig och täcker så bra också. Köp den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0