Torkar blommor i Sveriges Rikes Lag

Idag gjorde jag ett experiment, som jag är mycket ivrig över att få se om det fungerar. Satt och surfade runt på ebay och suktade efter diverse nagelprylar jag inte har råd att köpa just nu. Hittade bland annat dekorationer i form av torkade blommor som man ska kunna använda på naglarna. Så fick jag en snilleblixt. Åskan, regnet och vinden till trots traskade jag ut med pojkvännens paraply (ett lila med supersöta ugglor på, som var himla nära att blåsa bort) och plockade på mig ett par knippen syrener (både lila och vita) och ett gäng med sånna där vita blommor som alltid växer i gräsmattor, sådana som liknar prästkragar med rosa tippar. Nu ligger de där blommorna förhoppningsvis och torkar till snygga nageldekorationer i pojkvännens lagbok.


Well, you get the picture.
Återkommer med resultatet. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0