Bling Bling Tiger

Det är mycket bling bling nu. Häromdagen gjorde jag, för första gången, nagelförlängning med uv-gel på en bekant, och målade i en härlig, blingig design. Ska kanske tillägga att jag aldrig tidigare gjort en nagelförlängning eftersom jag inte har behövt, då mina egna naglar otroligt och trevligt nog är naturligt starka och långa, så några förlängningar finns det inte behov av... :)

Anyway, här kommer bild, tagen med nagelägarens mobilkamera, då jag dumt nog glömde min egen hemma.




Hela nageln målades med Isadoras Magic Frost, och sedan gjordes toppen i ett diagonalt fält med silvriga nr 14 från Lizzie Diy Nails. De två fälten separerades med en linje i silverglittrig nail art pen från Nail Star, och i det grå fältet duttades en rad svarta prickar parallellt med silverglittret, dessa med en svart nail art pen från Rio. Samma penna användes för att måla tigersträcken i det vita fältet. På med ett par rosa kristaller längs med silverglittret på tummen, långfingret och lillfingret, och så toppa med överlack från Seche Vite för att slutföra. Och vips så har du sommarens blingigaste design ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0