Swatch H&M Blue My Mind

Som sagt, jag gillade inte den förra designen jag hade, så den byttes ut ganska snabbt :)

Den här färgen måste jag bara få tala om är helt underbar! I love it. En av de finaste blå jag äger.



Jag vet egentligen inte vad det är som gör den här färgen så underbar. Men vacker är den! Var himla bra att måla med också :D



Det räckte med två lager för full täckning, och hade antagligen räckt med ett om man hade haft kortare naglar. Man hade klarat sig på ett, ingen hade antagligen sett den lilla ojämnhet som var, men det händer ju att folk inspekterar nära, så för säkerhets skull la jag på ett till :)



Utan blixt:




Det var ett ganska tjockt lack, men på med ordentligt med färg på penseln så att man inte är och drar i samma färg flera gånger och bara kladdar till det, så går det bra. Flyter ut fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0