Leopard Rainbow

Och så var man tillbaka från skogen.. Nu ska vi se vad jag har att bjuda på.

Första får nog bli det här härliga regnbågsleopardmönstret! Ett av lägerbarnen på lägret sprang omkring i en tröja med ett liknande mönster, och blev källa till inspiration där :D




Jag tycker det blev alldeles urläckert! :D Basade först med Kikos gula nr 140, som jag tyvärr glömde ta en swatch på. Sen la jag på en rand av alla de färger som jag slumpvis hade plockat med mig till lägret: nr 704 Jaded från Isadora, nr 121 från Viva la Diva, An Affair to Remember från China Glaze, vitt dekolack från So Easy Stripe (hittar inget nr) och så ett ljust orange lack från La Femme, som verkar heta Clear 01. På med lite överlack, ut och ta hand om barnen ett par timmar, sen in igen och lägga på de svarta leopardfläckarna med nail art pen från Rio. Och voilà så har du sommarens fräckaste mönster :D



Ni får för övrigt ursäkta spillet utanför, hade begränsat med utrustning där på lägret.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0