Dotted Line

Howdy igen.

Igår målade jag naglarna på en kompis, som blev mycket nöjd. Velades mycket mellan vilka färger hon skulle ha, men till slut blev det vackra lila Coconut Kiss från China Glaze, med lite silvriga prickar målade med en nail art pen från Sure Promise. Dessvärre verkade penntippen på det silvriga lacket vara igenkorkad så fick använda bara penseln och en liten dotting-pinne. Men bra blev det ändå :)



Två linjer med prickar precis bredvid varandra; olika stora i de olika raderna. Inte mycket mer att säga riktigt. Kopierade hur det såg ut på en av naglarna i min egen nuvarande design.



Ursäktar mig för spillet utanför naglarna, jag är fortfarande kass på att hålla mig innanför, och oftast alltför lat för att orka städa upp det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0