Merry christmas



Det var egentligen tänkt att tomtarna och de första julgranarna skulle hålla sig till julafton, men eftersom jag jobbade med att slå in böcker i en bokhandel dagarna innan jul ökade slitaget ngt, och jag blev faktiskt tvungen att ta bort det. Körde naturella naglar en hel dag (det gör jag aldrig) och sen på julafton målade jag på nya granar (mer än en dag utan färg elr motiv klarar jag inte) på helt naturell bakgrund.

Färgerna är samma som tidigare, har lite begränsat förråd just nu eftersom jag är hemma hos mina föräldrar över jullovet, och majoriteten av mina 200 nagellack är kvar i min lägenhet på annan ort.
Anyway, den gröna Depends nr 191.
Röda kulor målade med Nail art Pen från Rio Nail Art, likaså de gula stjärnorna och den vita snöyran.
Silverstreck Lizzie Diy Nails nr 14.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0