Summer Love

Nu förstår ni, har hon äntligen varit igång och gjort något lite mer tidskrävande och avancerat. Eller avancerat vet jag förresten inte. Men ni hajar poängen. Mer än bara streck och prickar. Basfärgen är Depends 031 som sågs i förra inlägget. Ovanpå den svampades först mörkt citrongula 59 Yellow Sparkle från Nivea, och sedan också persikogula nr 140 från Kiko. Små prickar i former av hallon målades med röd nail art pen, och sedan fick de små bären även blad målade med grön nail art pen.



Den här designen representerar min kärlek till sommaren, och min besvikelse över att ha fått se så lite sol under denna sommarn. Varenda dag solen tittat fram har jag jobbat :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0