Nr 21 Uptempo Plum från Sally Hansen

Okej, nu är det definitivt dags att raida bildarkivet på datorn och uppdatera lite.

Först en swatch på ett av lacken jag impulsköpte i Köpenhamn i våras: Nr 21 Uptempo Plum från Sally Hansen:










Jag måste bara få säga att det här lacket var en dröm att måla med. Enkelt att kontrollera och täckte efter 1! lager. Tror aldrig jag har varit med om det tidigare. Helt fantastiskt. Borsten på penseln var också något som jag inte stött på tidigare. Den var kort och bred; tror att det var det som gjorde att det var så lätt att måla med.

Färgen är som sagt en mörk, nästan svart, lila nyans. I vissa ljus ser den mer röd ut, men det ska sägas att jag älskar den. Får nog investera i ett par sally hansen till, för om alla är som denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0