Leopard Holo-holic

Så vad gör man med ett lack som redan är supersnyggt? Det gäller ju att inte förstöra det med en ful design (om det nu går), så man kör på ett säkert kort, leopard-print!









I ärlighetens namn känns det lite b med djurmönstrat, för det är så jävla inne nu, och jag är vanligtvis emot allting som är inne. Jag är så vanlig för övrigt, så på naglarna vill jag sticka uuuuuut. Men. Det måste sägas. Det här är snuskigt snyggt.

Har alltså basat med Nfu Ohs nr 66, ett grönt hololack som skimrar i alla regnbågens färger. Och ovanpå har jag målat fläckar lite random med 3 olika gröna nyanser, med nail art pens från Sure Promise. Funkar fint med tandpetare också om man inte har några nail art pens. Kantat fläckarna med svart, också nail art pens. Viktigt att tänka på när man målar leopardfläckar är att inte ringa in fläckarna helt och hållet med svart, utan lämna lite "hålor" i linjerna här och där, inte för mkt dock. Det bästa är att leopardfläckar är olika stora och SKA vara ojämna, så vem som helst kan göra det. :D

Kommentarer
Postat av: julia

skitsnyggt :D

2011-08-28 @ 14:19:03
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: Ja första 15 sekunderna var riktigt hemska. Trodde hon verkligen hade gjort illa nageln! Uäk!

2011-08-30 @ 15:56:36
URL: http://coated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0