Essence 41 Candy Kiss







Har nu prövat ett ljus- ljus- ljus- ljus- ljusrosa lack som jag köpte för flera år sen i Paris eller Barcelona. Möjligtvis Rom. Anyway, bilderna är tagna i blixt eftersom det var mörkt, men ni hajar ändå idén. Den är ljusrosa. Vet inte riktigt vad jag tycker om den, jag är ju sj väldigt galen i färger, så lite för lam för min smak egentligen. Två lager tror jag i alla fall att jag har, och det täckte faktiskt förvånansvärt bra :)

Funkar antagligen rätt bra som lite skimrig bas till en fransk manikyr :P

Kommentarer
Postat av: j

Snyggaste hittills tror jag, fina längder här. Underbar nagelbädd du har!

Svar: Tack! :)
Honmednaglarna

2013-04-19 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0